tuff helg o tuff måndag

ja, helgen har varit fullt upp hela tiden nästan... i fredags gjorde jag o Pernilla tårtorna... sen på lördagen döptes lillan, igår döptes hennes syssling o idag har vi varit på språng...

först skulle jag nämligen träffa Emma, min kusin, o ge lite kläder till henne... eller rättare sagt så var de till hennes son, men ja... han kan ju inte bära dem så... ;-)

sen efter det fick jag lite dötid innan jag skulle träffa Jojjo... vi hade nämligen bestämt att träffas hos henne o skulle hon ta lite kort på Isabelle.. =)  Isabelle var en duktig fotomodell en bra stund... =)  mamma fick hjälpa till o locka fram leenden, men bra bilder fick vi några iaf...

sen fick jag stressa iväg till bussen, trodde jag skulle behöva springa in till stan... men det behövdes ju inte... gick uppåt i nästa korsning bara så kom jag till busshållplatsen vid lasarettet o jag hade tur... jag hann precis med bussen... skönt... för nu skulle vi iväg o babysimma...

Pernilla följde med oss idag på babysimmet... skönt för mamma att få lite avlastning... vi hade jättekul... =)  Isabelle gillar verkligen Ewa som leder det hela o hon tycker det är jättekul med alla kompisar man kan få där i bassängen o vattnet är också skönt... ja, hon älskar babysimmet o det är ju positivt... =)  idag hade hon dock inte sovit så mycket på dagen så jag var beredd på tjurigheter... men icke sa nicke... lillan höll igen med tjurandet tills vi kommit upp ur badet o börjat klä på oss... testade även en simblöja som jag fick med i liberos up & go-paket... den var riktigt bra... funderar på att fortsätta lite till med det... Isabelles badbyxa är nämligen i minsta laget trots att det är strl 70 på den...

bjuder snart på en söt bild... =)  en bild från i lördags... kanske bjuder på en eller två till från igår... =)

natti natti...

Kommentarer
Postat av: Lindet

Jasså en till? Hmm... verkar vara flera som har problem med Libero, undra vad de innehåller :S



Idomin fungerar inte så bra på de kraftiga "sår" som Lovina haft.. Inotyol är då bättre, men inte heller de har hunnit läka såren för hon har ju rivit upp så mkt.. så vi fick köpa starkare... (kortison)



Men nu får vi hoppas att hon slipper starka salvor och kan vara fin i rumpestumpen utan det..



Kram

2010-09-14 @ 14:12:33
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Babysim är ju verkligen roligt :)

2010-09-14 @ 22:43:06
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

det gick inte o kommentera där uppe. :P men ja, nu vet jag det, för jag visste iaf inte det förut, hur du ser ut. :P



ojoj, ja då kan det bli hetsigt hemma sen när hon blir tonåring..! både du o dottern vädurar. håhå jaja :P när fyller du då?



jag är glad att jag inte hinner fylla år före nästa knodd kommer i feb. hehe! pöss

2010-09-15 @ 00:20:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0