dunderförkyld

ja, imorse vaknade jag o var totalt dunderförkyld... inte kul alls... speciellt inte med en liten tös hemma om dagarna då jag alltid blir helt förstörd... imorse så somnade jag djupt o hårt o reagerade bara när hon låg bredvid mej o skrek... då menar jag inte hjärtskärande eller så, utan bara som olyckligt eftersom hon tappat nappen... eller om hon skrek åt sina gosedjur när hon lekte med dem... hoppas hoppas hoppas att jag inte blir sämre nu... har inte tid att vara sjuk... jo, sen när H tar pappaledigt... då kan jag bli sjuk... men inte innan dess... för varje gg jag blir sjuk så blir jag superdålig... hög feber o sover bort hela dagarna... o det vill jag ju inte när jag är ensam hemma med Isabelle...

på lördag är det dop o dagen närmar sig med stormsteg... igår var prästen här o pratade lite grann om hur det går till o så bestämde vi vilka psalmer vi skulle sjunga... det blir tryggare kan ingen vara o en till som jag inte kan namnet på... men nr 606 var det visst i psalmboken... ;-)

nej... nu ska jag ner till sambon med en kartong o en papperspåse med kläder som vi fått av syrran innan lillan föddes... mycket av det är väldigt pojkigt så tänkte sortera det o ge bort mycket till kusinen Emma som har en son... en Aaden som ska döpas dagen efter Isabelle... haha... men vill inte sortera själv utan det är bäst att även H får ha en åsikt med i saken... ;-)

natti natti... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0