Dålig på att uppdatera

Jag är verkligen urusel på att uppdatera min blogg. Blir så trött på mej själv. Självdisciplin liksom - vad är det? Så känns det som iaf. Nåja, på söndag eller måndag så ska jag kolla min vikt. Sen ska jag fundera ut ett mål jag ska nå. Vad det gäller vikten alltså. Trodde stegtävlingen skulle kunna motivera mej att röra mer på mej, men inte hittills. Ska nog ta mej i kragen dock o sätta fart! Bokstavligt talat. Nu jäklar ska här bli förändringar. Från o med i helgen så ska jag börja skärpa till mej. Ska väga mej regelbundet o gå ut o gå minst en halvtimme varje dag. Synd bara att jag har så svårt att komma ut. Men får väl börja tänka mer på att det är bra med frisk luft o att Isabelle behöver komma ut också. Nej, nu ska jag försöka sova. Lilla sötnosen lär väl vakna vid 7 som vanligt för mat. Tror att jag ska försöka ta mej i kragen i helgen på ett sätt till. Ska försöka få Isabelle att somna om utan nappen hela tiden. Tror dock att jag ska försöka få henne att acceptera en snuttis först. Så hon alltid har en snuttis med sig o förhoppningsvis inte lika nappberoende när hon ska sova. Får väl se hur det går. Klart är iaf att det skulle vara skönt att få ett par timmar med sambo utan barn en dag i helgen. Nej, sova var det. God natt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag skulle gärna ha tagit henne i helgen men jag ska tyvärr inte vara hemma. Vi kan boka en annan helg framöver! Kram

2010-09-23 @ 05:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0