alldeles för länge sen

ja, det är verkligen alldeles för länge sen jag skrev ett CV sist...!!!!! usch... vill inte göra om det på länge... men om jag inte får jobb snart så får jag skriva några fler... min sambo bara säger: hur svårt kan det vara? jag känner bara för att säga att bara för att han kan tala för sig o dessutom har en pappa med kontakter och som många vet vem det är (inom åkerinäringen alltså) så behöver inte alla ha det... jag har en förälder som en del vet vem det är o det är dessutom den föräldern som inte vill kännas vid mej... att han inte behöver skicka in ett CV o ett personligt brev utan bara behöver lyfta luren för att få ett jobb är ju bra för honom... men jag har inte den lyxen... jag måste skriva brev o skicka in till olika arbetsplatser...

men men... har ju fått en jobbcoach nu så jag ska nog få hjälp med det jag behöver inom jobbsökandet...

känner också att det är alldeles för länge sen jag uppdaterade här... orkar inte sitta här lika mycket längre... vi mår bra allihopa iaf... Isabelle har börjat få tänder... det är två st i underkäken som verkligen kikat fram... vasst...!!!!

nu ska jag gå o lägga mej så jag orkar med morgondagen... tror jag ska be om en sovmorgon imorrn...

sen ska jag rensa barnkläder och mina kläder... nu rensas det för fullt... för på fredag så ska en av mina kusiner få kolla igenom det jag inte ska ha o sen vet jag inte vad jag gör med resten...

nej, natti natti... =)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Skönt att höra att allt är bra med er!

ja det blir väl lätt så att man smittar varandra, shit ja tänk när de börjar på dagis, kommer ju vara små sjuka hela tiden känns det som ;)



ha en fin helg!

2010-10-16 @ 14:47:43
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0