jisses

ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för rubrik... men alltså jisses...

har en dotter här hemma som inte alls verkar vilja sova just nu... det är gråt o gråt o gråt... men det struntar jag i... jag vet att hon är superdupertrött nu o att det mest är därför det är en massa gråt... testade med att ta upp henne ett par minuter förut för att se om det kanske var lite magknip för att hon inte rapat ordentligt... men näe... hade det varit det hade hon fortsatt gråta även om hon var i min famn... så la henne ner igen o så började allting om... känns som att det kommer ta lång tid att natta ikväll...

jag älskar henne verkligen, det gör jag. men gud vad jag avskyr när det är såna här nattningar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0