Hemsk natt

Ja, natten till idag har varit riktigt hemsk! Jag hade jätteont i ryggen, magen o en bit vid revbenen så jag kunde inte somna. Till sist tog jag två panodil o hoppades på att det skulle hjälpa lite åtminstone. När jag väl började somna till så började Isabelle att gnälla istället. Efter nappen så klart. Som hon lyckats med att peta emellan spjälorna o bakom spjälskyddet. Så fick leta ganska mycket innan jag väl hittade den. Självklart vaknade ju jag till igen efter det o när jag väl började slappna av igen så började Isabelle igen. Lät som mardrömmar den här gången. Tog upp henne till mej, jag gissar på att klockan var ungefär 4 på morgonen. Men inte sjutton ville hon somna för det. Bytte hennes blöja, la henne hos mej, la henne under sin pappas täcke men inget funkade. Till slut så kollade jag klockan, kvart i sex. Jaja, ungen får väl mat då. Tro på faan, ungen åt fort som attan, rapade o sen la jag henne i sin säng. Jodå, hon tvärslocknade o sov i 4 timmar till. Så min natt bestod av 4 timmars sömn. Gissa om jag varit trött idag? Ikväll skulle H natta henne, det gick inte bra. Hon ville inte nattas av pappa. Han kom ner med henne efter en liten stund o sa att han trodde att hon hade magknip. Det behövdes bajsas o sen fick hon lite mer mat o rap o sen la jag henne igen. Efter en stund så somnade hon till slut. Äntligen. Men jag fick snällt sitta bredvid hennes spjälsäng tills hon somnade. Dags att hitta ngt att äta, jag är hungrig.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hua - det är jobbigt när man inte får sova ordentligt... men kan du inte vila lite på dagen?



Åh - vi får nog lösa det där med organiseringen känner jag... för jag har för stort hus med för många kammare som var och en behöver organiseras på bästa sätt ;-)



Kram på dig

2010-11-23 @ 06:16:02
URL: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0