Tisdag

Jaha... I natt så kom jag inte i säng förrns framåt ett... =/  Det var ingen bra idé...

Vid två vaknade lillan o ville ha mat... Först bad jag Henke ta henne, men han typ bara grymtade till protest... Vart irriterad o klev upp ändå... Hon hade ju somnat jätteduktigt i sin vagn, men eftersom det brukar ta en stund innan hon somnar om efter mat så fick hon sova hos mej resten av natten... Jag var så trött så jag orkade inte vara vaken mer än nödvändigt... I natt blir det dock andra bullar...

I förmiddags klev jag upp o fick för mej att vi skulle duscha, jag o Isabelle... Mysigt, men svårt när man är ensam... Hon gillade inte riktigt när jag höll henne in i duschstrålen... Förra gången vi duschade så var Henke med också o då kunde jag hålla henne medan han sköljde lite vatten över henne med duschen... Så lätt är det ju inte när man är ensam...

Ikväll så var hon supertrött... Gav henne mat, precis som jag brukar för att sedan snällt få gå ner o duscha av henne lite igen... Ungen bajsade o det var löst...!!! Trodde det var mer än det var sen, men jag gick ner iaf o tvättade av hennes rumpa i duschen...

Börjar fundera på om hon är på väg att börja få tänder... Hon gnager o gnuggar som en tok på mina fingrar, hon dreglar massor o hon är lös i magen ibland... Blir intressant att se när hon börjar få tänder iaf... Hon försökte idag att krypa lite... Men det gick inget bra... Det gulligaste med det hela är att hon blir så förbannad när hon inte kommer nånvart... Haha... Min lilla gullunge...!!!!

Nej, nu ska jag strax gå o lägga mej... Vill inte fastna vid datorn lika länge som jag gjorde igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0