bvc

ja, idag ska vi till bvc igen... dags för kontroll och vaccination... jag o älsklingen har bestämt att bara han går in med henne till sköterskan så är jag kvar i väntrummet idag... jag är nämligen lite larvig när det gäller sprutor... min mamma skrämde upp mig när jag skulle ta en spruta när jag var 5-6 år... sen dess så har jag jätteproblem att ta sprutor... tatuera mig går bra, men sprutor... nej, det går inte lika bra... eftersom jag inte vet hur jag reagerar på att ngn annan får en spruta så är det bättre älsklingen tar Isabelle när det är dags för sprutor... han tycker ju inte att det är ngt märkvärdigt med sprutor o kommer ju därför vara lugn... det är ju dessutom den känslan vi vill förmedla: det är inte farligt att ta en spruta. kanske lite obehagligt, men inte farligt.

nej, nu ska jag ordna lite frukost åt mej själv... uppdaterar nog lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0