Bambino

jaha... för ett par veckor sen köpte jag en ny nappflaska... tänkte att jag skulle få användning av en som rymmer lite mer än den vi hade från början... den fick stå ett par dagar o sen kokade jag den o började med glädje använda den... efter ungefär två dagars användning så började ml-markeringarna försvinna...!!!!! hörde av mej till bambino (gjorde en reklamation på nätet) o påpekade att det ju är helt galet om markeringarna försvinner... det kan ju bli ganska stora konsekvenser av det... jag kan ju råka ha i för lite pulver vilket leder till att hon inte får i sig tillräckligt med näring eller så har jag för mycket pulver vilket kan leda till förstoppning...

nåja... Henke fick se det där o sa att han skulle ordna det på Maxi där jag hade köpt den... sagt o gjort o han tog med sig den nästa gång vi handlade o reklamerade den där o fick ta en ny likadan flaska... samma sak med den...!!! så igår ringde de från Bambino o sa att det tyvärr hade blivit ett fel i tillverkningen... förklarade att de jobbade med leverantören att lösa problemet o nästa version skulle markeringarna vara inpräglade i flaskan precis som figurerna på framsidan... som kompensation erbjöd de mig att jag skulle få en nappflaska av märket MAM istället... ja, gärna sa jag. Jag blev bra förvånad när flaskan kom med posten redan idag...!!! så nu ska här testas... den har kokats så nu är det fritt fram att använda den...

tack till Amanda som gjort min fina layout på bloggen... =)  Det kan ju bli vissa ändringar så småningom, men jag gillar den ganska bra ändå... =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha...jag SKA ändra designen. Har bara inte haft tid ännu. Men det kommer... :P

Kul att du iaf är igång och bloggar lite. Det går ju ändra designen efterhand iaf. :)

2010-06-23 @ 18:59:49
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0