tisdag helt enkelt...

natten var otroligt bökig... vid tre vaknade lillan o ville inte komma till ro igen... efter ny blöja försökte jag igen, men gav upp ganska snabbt... så i natt fick hon sova hos mej... denna gg innanför mej, mellan mej o sambon... det var fortfarande bökigt o det tog säkert en timme innan hon somnade... efter att jag strukit lite lätt över håret o kinden... sen var vi båda två lite trötta o somnade om igen vid elva... vaknade vid ett igen... skönt att få igen några timmars sömn... vaknade av att det åskade utav bara sjutton utanför oss... jag som normalt sett inte är åskrädd hoppade till vid ett tillfälle... blixten hann knappt lysa klart innan smällen kom...

nåja... idag blev det hämtmat... imorrn blir det kinamat... o imorrn måste vi åka handla det första vi gör... blöjorna vid skötbordet tog slut förut idag... så jag fick plocka fram blöjorna ur väskan o ta upp till skötbordet... tre st... två är kvar... efter att vi ätit var det dags att ta en sväng upp till Isabelles farmor o farfar... sen somnade hon i vagnen o jag gick hem.. när jag kommer hem är ytterdörren helt stängd (Henke brukar låta den vara lite öppen annars när han går in innan jag kommer fram) o jag kände på ytterdörren först o fick sen rota fram mina hemnycklar... o när jag väl öppnat så börjar jag dra upp vagnen för yttertrappen o in... sen nästan skällde jag på Henke för att han inte hjälpte till... vet inte vad det varit med mej idag... känt mej lättirriterad... förhoppningsvis blir det bättre imorrn...

snart en dagens bild... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0