segt som sjutton

ja, idag känns det som att tiden sniglat sig fram... men samtidigt har den gått så oerhört fort... speciellt när Pernilla kom hit o gullade med Isabelle... så skönt att kunna ställa sig o göra mat utan att man har en sötnos som vill ha all uppmärksamhet just då... du är verkligen en ängel Pernilla!

då Pernilla ska ner till Ullared imorrn fick hon med sig en lista på saker att kolla efter där nere... allting är till dopet... tänkte att om vi hittar så mycket som möjligt där nere kommer vi lite billigare undan... glömde rita av Isabelles fötter dock... det skulle vi gjort idag... jag får göra det imorrn istället... får be min kära sambo också att vi åker o handlar ersättning till lillan på torsdag... annars kanske han kan hitta sån där som är färdig... det börjar tryta här hemma... jag trodde det var mer kvar i paketet vi hade i skåpet, men det var inte så mycket kvar... räcker förhoppningsvis hela dagen imorrn... annars blir det fasen kris... =/

nej, nu ska jag gå o fixa två flaskor ersättning till Isabelle o sen gå o lägga mej... se hur mycket jag sover i natt... inte pga den lilla damen då alltså utan snarare att jag oroar mej för ersättningen samt att jag får fler o fler idéer till dopet eller kommer på saker vi måste handla på oss...

nej, nu lockar sängen...!!!

natti natti mina vänner... =)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Nej det underlättar ju sen när de kan berätta varför haha ;) men vi vet iaf, skriker Ellen eller gnäll en hel dag då är det något som inte är som vanligt, då gäller det bara lista ut vad problemet är! sov så gott!! kram kram

2010-08-17 @ 23:50:09
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

Du må ha papper liggende vid sengen och skriva ned allt vad du kommar i tanke om ;)



Säker på det blir bra!



om du vi ha tips och råd så fråga gärne i "fråga oss" på bleggen www.babydjungeln.se Det är därfor cvi har den ;)



kram

2010-08-19 @ 09:46:34
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0