Isabelle, mammas lilla sötnöt =)

ja, idag blir min lilla sötnöt hela 5 månader! att tiden går så snabbt? tycker inte alls att det är länge sen jag födde henne! om två veckor ungefär så kommer hon att döpas också... =)  dagen efter döps kusinens son Aaden (amerikanskt uttal)... =)  vi var o handlade idag, jag, Henke o Isabelle... på parkeringen fick han syn på sin storasyster... de har ingen direkt kontakt, men antar att om de träffas på nånstans så snackar de... har faktiskt aldrig träffat henne förut... hon verkar ju visserligen trevlig, men verkar inte direkt intresserad av att höra av sig nån gg då o då för att höra hur det är med honom o så... men under tiden som dom stod o pratade passade jag på att kolla efter ngt fint dopkort att ge.. passade på att hämta två duschcremer till Henke också... är trött på att han alltid tar min duschcreme... gör väl inget direkt om han tar lite ngn gg då o då, jag har en palmolive med vit sand i, eftersom han tycker det är skönt... men inte jämt...!!!! hittade en grej att ge till kusinens son när han döps... Henke kände på sätt o vis för att strunta i att gå eftersom de inte kommer på vårat... men jag vet ju om varför de inte kommer... jag hade inte heller kommit om de hade haft sitt dop dagen innan vi skulle ha vårat dop... men jag sa att han kunde skita i det om han ville, men jag skulle gå o Isabelle får följa med mej helt enkelt... ibland kan jag verkligen bli irriterad på såna där idéer han får för sig...

eller som nu... hans körning upphör den sista augusti o han har fortfarande inte fått veta vad han ska köra istället... o visst, man kan tycka att åkeriägaren borde ha så pass mycket framförhållning att han ordnar en ny körning åt de som kör på den bilen som sambon kör på... men nu har han inte haft det... o henke direkt börjar snacka om att ta pappaledigt istället o söka nytt jobb... ja, men ge det en chans... du vet ju för det första inte än vad du kommer köra eller hur det blir... han är ganska trött på T (ägaren) också, men T har ju faktiskt sagt att han ska trappa ner o överlåta till U (kvartsbasen) att chefa på åkeriet eftersom han är på väg in i väggen igen... o om det blir så som T har sagt så är det ju kanske inte omöjligt att det blir bättre igen på åkeriet... så är det ju... T har ju ett humör som en jäkla berg-och-dalbana, men Henke har ju inte mycket bättre humör heller vissa dagar...

nej, nu sover lillan o jag ska kila ner o gosa lite med sambon min strax... =)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Tack, hon e en riktigt liten charmknutte ;) och grattis på fem månaders dagen till din goding!!

2010-08-26 @ 00:22:33
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0