illamåendet samt min underbara dag på stan =)

ja, som jag skrev tidigt imorse så mådde jag fruktansvärt illa i natt o imorse... blev lite nojjig där ett tag ska jag erkänna... men det blev bättre senare under dagen... kom på att det ju faktiskt kunde ha med kinamaten vi åt igår att göra också... ett tag sen jag åt det o då kanske kroppen reagerade lite på det... plus att det var några dagar sen jag bajsade sist så det var nog en kombination av halvförstoppning o kinamat... tror jag iaf...

min dag idag började iaf med att så småningom tumla upp ur sängen med Isabelle o ge henne käk... när hon fått mat så var hon skittjurig verkligen... så fort jag vände bort blicken så blev hon tvärförbannad... till sist sa jag åt henne att nu fick det vara bra, sen tog jag upp henne ur babysittern o la henne i vagnen... några minuter senare sov hon... skönt det iaf... o under tiden hon sov så pratade jag med Amanda o vi bestämde att istället för att ses på stan imorrn skulle vi ses idag... =)  tur det säger jag bara... för när vi satt på ett fik o skulle fika så ringde min kära sambo o sa att han skulle säga upp sig imorrn... jaha, tänte jag, o sa att nu fick jag väl börja söka jobb då... men det kunde jag tydligen vänta lite till med tyckte han o jag sa att jag kunde börja kolla vad som fanns i vilket fall... så sa han åt mej att inte göra av med så mycket pengar... försent tänkte jag, men tänkte att jag åtminstone inte behövde göra av med mer pengar än jag redan gjort... för under min o Amandas tur på stan så hittade jag massa kläder...!!!! skulle kolla på hm efter ett par byxor jag sett i katalogen o hittade ett par jeans (som jag spanat in i katalogen) o bestämde mej för att prova dem... de kostade 399 :- o det tyckte jag inte var så farligt... skulle även handla en jeansklänning till Isabelle där... med Hello Kitty-tryck på... o så en tröja o ett par strumpbyxor till henne också... hittade massa fina saker på ett reaställ tack vare Amanda o kom därifrån med mer än jag hade tänkt...

detta kom jag därifrån med:
* jeansklänning
* strumpbyxor
* blus/skjorta
* rosa Hello Kitty-klänning
* rosa "pikettröja"
* ett par hängslebyxor
* en skjorta
* jeans till mej

allt det kostade sammanlagt 837,50 o jag som aldrig handlar där inne annars... nåja... behövde ju ett par nya jeans i varje fall... sen skulle jag även ha ett par "lapphållare" att ha lappar med innehåll på till dopet... det hittade jag fyra st på gallerix... =)

så jag hittade det jag skulle ha... o lite till... =)  men ibland har man tur o hittar massa fynd... =)  o nu har vi ju kläder att ha på dopet... o jag ska bara kolla runt bland mina kläder o hitta ngt jag kan ha till jeansen... annars får jag väl i värsta fall köpa en skjorta eller ngt sånt också... men tror jag vet vad jag ska ha... =)

för ett par år sen hittade jag en fin "klänning" på gina tricot som var grön o svart... det är som ett svart linne med brottarrygg med en grön t-shirt i oversize-modell... svårt att förklara... men hoppas att ni fattar på ett ungefär... =)

nu sover min lilla sötnöt sen en stund tillbaka o jag ska väl snart dra mej mot sängen också... bara kolla lite på nätet först... =)

glömde ju säga att Ludde o Isabelle var helfrälsta i varandra idag igen... =)  Ludde kramade Isabelle massor o hon njöt massor av det... hela hon lyste upp när hon fick se Ludde o han blev minst lika glad över att se henne igen... skoj när det är så... =)

snart en dagens bild på min älskade Isabelle... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0