fredag

ja, denna dag har varit oerhört seg... lillan vaknade vid fem imorse o ville ha käk... bara att pallra sig upp trots sömnbristen... jag har ju varit så dum att jag lagt mej alldeles för sent... *suckar*  men men... ikväll blir det andra bullar... =p

idag gick jag upp till mina svärföräldrar vid lunch för att släppa ut hundarna som varit ensamma några timmar då... sen när vi kommit dit så fick lillan käk o jag passade också på att äta lite grann... sen somnade hon i min famn... mysigt som sjutton är det... =)  sen gick vi hem igen... jag fixade lite här hemma o sen lagade jag mat... när jag står o lagar maten o den nästan är klar så ringer min plastpappa o säger att vi kan ta en pizza... så jag ringde till lillans farmor o undrade om hon kunde vara barnvakt ett par timmar medans jag åkte o åt pizza med B... o det gick ju bra... =)  ville inte ha med mej en lite trött o antagligen ganska grinig liten madame då... det blir mycket jobbigare att natta henne då... men visst, hade inte GB kunnat passa henne ett par timmar så hade jag ju tagit med mej henne ändå... men skönt också att få vara utan barn ett tag...

nu har min skatt somnat om i sin säng o jag ska fixa lite granna här hemma innan jag går o lägger mej... en dagens bild blir det dock strax... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0