dagen som varit

ja, idag var det superstressigt verkligen... jag hade en tid att passa... nämligen min buss som skulle gå från Österstad, som är en hållplats som ligger några minuter från min, kl 13.35... innan dess skulle jag alltså hinna fixa med allting jag skulle ha med mej till stan samt hinna upp till Isabelles farmor o farfar o släppa ut hundarna... det hade väl varit mindre stressigt, kanske inte stressigt alls, om inte min telefon fått för sig att bli helt jävla knäpp just idag på förmiddagen...!!!!! den typ startade om sig själv helt plötsligt o när jag skulle svara på ett sms så kunde jag inte skicka det för att jag var tvungen att radera o sen hade helt plötsligt telefonen raderat alla mina sms och mina kontakter!!!! det var ju en himla tur då att jag ju faktiskt har sparat allting på datorn... la in en del sms igen o så, men då funkade det inte att öppna dem för de var skadade... men vad faan... o sen när telefonen gick ner i viloläge så var den typ avstängd... till slut var jag så förbannad att om jag inte varit i så stort behov av telefonen så hade jag banne mej kastat den i backen... men nu kunde jag ju inte det eftersom jag inte har ngn annan... men det löste sig sen iaf... jag o Amanda gick in lite snabbt på The Phonehouse i stan o jag undrade om de kunde hjälpa mej att ta bort alla mina sms på telefonen eftersom jag inte kunde radera dem själv... han som hjälpte mej gjorde en total återställning på telen för då försvann ju mina sms o jag kunde skicka efter sms-biljetter åt mej o Amanda... sen tog vi bussen till simhallen för där skulle vi på info om babysim... jag tyckte det var skönt att ha ngn med mej som kunde hjälpa mej lite grann med min lilla sötnöt... o Amanda fick lite tips från Ewa också... =)  Ewa är den som kommer vara babysimledaren... =)  hon berättade lite grann hur det kommer gå till osv... så nu ska jag ragga vänner som vill vara med på babysim med mej o Isabelle... det blir ju faktiskt betydligt lättare om man är två...

men men... skulle jag nu inte få med mej en kompis varje gg är det ju faktiskt inte hela världen då Isabelle o Ewa känner varandra sen innan... Ewa är nämligen mamma till en av mina kompisar från tiden på komvux, nämligen Ida... =)

sen efter simhallen gick vi in till stan o satte oss o åt varsin pommestallrik... gott... sen fick jag tag på GB, Isabelles farmor, o frågade om hon kunde hämta mej i stan då jag inte kunde ladda på mitt busskort o inte heller hade pengar kvar på det så jag kunde ta mej hem... hon var snäll o kunde hämta oss så då möttes vi upp sen vid ett visst ställe... så nu har jag nattat lillan som varit lite gnällig nu på kvällen... men det blir så när jag nattar henne senare än vanligt... men ville ge henne en chans att få komma till ro här hemma först innan jag började nattningen... har bestämt mej för att nästa gg jag ska till stan o vara där ett tag får det bli att ta med sig bärselen... lillan vill vara uppe mycket o titta sig runt omkring så att sätta henne i bärselen blir nog jättebra... bara jag får hjälp med att ställa in den så den sitter bra...

nu ska jag kolla på filmen Fame som jag köpte när jag o Henke var o handlade i fredags... =)  snaska lite godis till det också... =)

snart kommer det en dagens bild... =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

mysigt med simning

2010-08-23 @ 22:25:08
URL: http://babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0